niedziela, 7 września 2014

Gamingowe skarby z giełdy staroci - część 5

Brak komentarzy:
 
Witajcie drodzy czytelnicy!

Dzisiaj po wizycie na giełdzie staroci, czuję się jakby była gwiazdka we wrześniu :)

Wydałem 21 zł, tylko 21, a kupiłem aż 5 gier!

Pogoda mimo, że ładna to jednak nie za bardzo ilość ludzi dopisywała. Nie mówię tu o sprzedawcach, ale o klientach. Ta niedziela obfitowała w różnego rodzaju elektronikę. Od kabli przez kalkulatory, mierniki, budziki, a nawet na radiach czy komputerach kończąc. Jak zawsze mnie interesowała jedna i wyłącznie jedna rzecz – Gry!

Zaraz na wejściu wyłapałem Ape Escape 3 na PS2 za 7 zł. Idealny stan, a w tą serię nigdy nie grałem o dziwo, mimo, że słyszałem oraz miałem kiedyś PSP. Wydaje mi się, że była część na tą konsolę. Nie ważne... Po zakupie stwierdził, że może być tylko po włosku, bo tam ją kupił. Jako, że jestem pełen wiary przy takich rzeczach, to wierzyłem, że multi language musi być. Odpaliłem ją niedawno i miałem rację. Pograłem nawet chwilę. Świetny zakup!



Stały sprzedawca PSX mnie nie zawiódł i zgarnąłem Diablo 1 na PSX. Jezu co to za gra. Wymaga niesamowitej ilości miejsca na karcie pamięci od "szaraka". Z racji, że mało gier na samą konsolę posiadam to i miejsce się znajdzie, żeby w tygodniu zahaczyć na chwilę o bramy piekieł. Tylko dyszka! Jak zawsze :)

Call of Duty 2 – Oryginał, kluczyk elegancko śmiga na necie, bo sprawdziłem przed chwilką. Serię każdy zna, a ta część ma miejsce w czasach drugiej wojny światowej. Skill'a online w tej grze już praktycznie nie mam. Nic oprócz obracania myszką i naciskania strzału. Padam jak miło :) Ahh się kiedyś grało, a teraz pogram za 2 zł :)



Rise of Nations Złota Edycja, czyli dwie płytki CD ze strategią, która wyszła kiedyś tam. I z racji, że ogromnym fanem tego gatunku nie jestem to nie grałem. Na pewno sprawdzę, żeby nie było, że kupuję byle mieć i robić rupieciarnie z domu... Wydaje mi się, że wyszła w 2003 roku, a graficznie wygląda jak Kozacy. Też kolejne 2 zł!



Przelecieliśmy szybko przez całą kolekcję. Zapomniałem o czymś? A tak! Piąta gra:) Hehe To akurat rarytas. W pudełku z COD2 była instrukcja, a w środku niej. Włożone cztery płytki Toca Race Driver 2 :) Graaatisssss! Facet albo nie spojrzał albo nie wiedział. Może sprzedawał to co ktoś mu dał. Wiele razy można kupić coś ciekawego za naprawdę niską kwotę!

Widzimy się we wtorek, a może w środę :)

Jak zawsze zachęcam do komentowania i polubienia mnie na Google Plus lub FB. To nic nie kosztuje, a ja na tym też nie zarobię xD

Hej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff