niedziela, 24 sierpnia 2014

Gamingowe skarby z giełdy staroci - część 3

Brak komentarzy:
 
Witam!

Spotykamy się kolejny raz po niedzielnej giełdzie staroci. Dzisiaj z powodu pogody jaka panuje w Białymstoku, nie przyszło zbyt wiele osób. Zwłaszcza ludzi z elektroniką. Deszcz może nie monsunowy, ale niemiłosierny w swojej mokrości ;)

Stare znaczki, pocztówki oraz monety królowały dzisiaj pod dachem hali. Trafiły się jak zawsze stoiska z militariami, zabawkami, ciuchami. Wszystko i tym samym nic...

Zauważyłem jak zawsze mojego stałego dostawcę na PSX i wziąłem od niego jedyny oryginał, który dzisiaj posiadał, czyli James Bond 007 The World is not Enough.

Zmyliła mnie ostro instrukcja, która na swojej okładce ma pokazane dwie gry z serii 007 i byłem zaskoczony, że tylko jedna płyta znajduje się w pudełku. Sprawdzę potem i zobaczymy co tam się kryje. Jak w przypadku Warhammer'a, którego ostatnio kupiłem, pudełko jest w języku Niemieckim, ale gra najwyraźniej po Angielsku. Przekonam się jak skończę robić obiad. 



Dodatkowo wpadła mi w oko książka. Stosunkowo cieńka, mało formatowa autorstwa Eustachego Białoborskiego pod tytułem "Promoeteusz w pudełku". Liczyłem na jakieś ciekawe opowiadanie o Prometeuszu, ale po paru stronach jest to raczej wywód nad ewolucją ognia przez stulecia. Od tytułowego Prometeusza do tak małej i niesamowitej rzeczy jak zapałki. Ogień w zasięgu ręki w każdym dowolnym momencie.



Na dzisiaj to tyle i zobaczymy się jak zawsze we środę! Hej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff