niedziela, 17 sierpnia 2014

Gamingowe skarby z giełdy staroci - część 2

Brak komentarzy:
 
Witajcie!

Chyba mam ostatnio pecha z giełdami. Pamiętacie Super Mario 64 na NDS z poprzedniego tygodnia. Od razu uderzyłem do tych chłopaczków i co się okazało? Cwaniaki obejrzały na Allegro ceny, bo kto się zainteresował. Cena skoczyła z 10 zł na 40... Nikt tego nie kupi! Zastanawia was czemu?

Nintendo nie miało nigdy przedstawicielstwa w Polsce do tamtego roku bodajże. Ceny NDS były kosmiczne, a gier to już nie ma co mówić. Słaba sprzedaż = mała ilość konsol na rynku, a mała ilość konsol równa się temu, że nikt nie kupuje gier, a każdy piraci. Sprawdźcie sobie na Allegro ile jest Acekard'ów, R4 i innego cuda na DS, DSi. Po prostu oblężenie!

Za to co udało mi się zgarnąć?

Jedną grę na PS1 oraz książkę. Tak! Książkę! Otóż jest to Warhammer Dark Omen - RTS na PS1, którego ogrywałem kiedyś w wersji na PC. Może na konsolę będzie lepszy, ponieważ na komputerze średnio podchodził. Gameplay pierwszej misji macie pod spodem w postaci linku na Youtube :)


 

Książka zaś to „Eden” Stanisława Lema. Wydana przez „Iskry”, a jak nie kojarzycie to sobie sprawdźcie. W czasie jak będzie piekł się mój dzisiejszy obiad, poświęcę parę chwil, aby zapoznać się z tą lekturą :) 

Pozdrawiam i do zobaczenia ponownie we środę! Hej! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff