środa, 6 sierpnia 2014

Początek pięknej przygody

Brak komentarzy:
 
Witam wszystkich!

Młody, ciężko pracujący człowiek, a po godzinach wieloletni już gracz/gamer oraz członek redakcji serwisu mmorpg.org.pl. Największego w Polsce portalu o grach MMO. Oto kim jestem, ale po godzinnych godzinach jestem kimś jeszcze. Kim?

Jestem kolekcjonerem starych gier, głównie na PSX i PS2. Pasjonuję się szukaniem okazji na targach i giełdach, które odkryłem niedawno w swojej okolicy. Parę lat temu znalazłem dla siebie hobby, które wypełniło pustkę i ciągnę je do dziś. Liczę, że zrozumiecie o co w tym chodzi. Jeżeli tak to zabiorę was w świat wspaniałej rozrywki, którą będziecie mogli przeżyć na własnej skórze.

Zbieram dlatego, że inni zbierają znaczki, pocztówki, modele samochodów czy samolotów, a ja gry. Ich to kręci tak samo jak mnie, chociaż może nie aż tak obsesyjnie się z tym obnoszę. Od pierwszego Pegasus'a przez PC na PS2 kończąc zawsze je kochałem i kocham nadal. Aczkolwiek momentami ceny są nieuczciwie, a poziom trudności jest wręcz morderczy, ale czego nie robimy z miłości.

Wielu z was uzna, że takie "zbieractwo" jest dla dzieci czy przedszkolaków, jednak nic bardziej mylnego. Potrzeba wiedzy, znajomości cen, wprawnego oka oraz dozy szczęścia, aby zdobyć upragniony tytuł znany nam od lat za niską cenę.

Moja motywacja do zbierania to nic innego jak nostalgia. Chęć przeżycia tych dawnych momentów z grami, które kiedyś były podstawą mojego dzieciństwa lub przeżywania tej frustracji, gdy "nie mogę tego przejść". Wspólnej gry ze znajomymi i wspominania tych szalonych momentów, kiedy pojawiała się zapowiedź kolejnej części Pokemonów na GBC lub Harry'ego Potter'a na PC. Po latach każda gra nabiera innego znaczenia oraz patrzymy na nią pod zupełnie "skośnym" puntem widzenia.

Każdy urodzony w latach 90' musi wiedzieć co to Contra, każdy w nią na pewno grał i każdy z chęcią wróciłby do tych świątecznych poranków. Brak szkoły, brak obowiązków, cała torba słodyczy, pełna doba wolnego czasu oraz gry wciągające nas w wir przygody.
Takie właśnie wspomnienia są podstawą mojego hobby. Chcę pokazać wam ten świat podróży po targach i giełdach oraz poradzić jak zacząć i dlaczego. Zapraszam do śledzenia mnie na FB czy Google +.

Pozdrawiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff